Відповідально стверджую, що початковий звичний «справедливий» розподіл часток в компанії не працює.
🤷♂️ 50/50 (51/49) — не працює
🤷♂️ 33/33/34 — не працює
🤷♂️ 25/25/25/25 — не працює
Рівномірний розподіл — це розподіл від балди, в ньому немає правила. І зручність поділу на 2, 3 чи 4 — дуже погана відмазка.
Спільний бізнес майже завжди починається з дружби або сімейних відносин, головною цінністю яких є довіра.
💡 Саме тому ми ділимо частки в бізнесі, як цукерки в дитсадку — порівну, щоб ніхто не образився.
Правильно розподілити частки в новому бізнесі — це завдання.
Для його вирішення потрібно розуміти, що кожен партнер вносить в спільний бізнес три види капіталу:
🤖 людський — знання, вміння, час
💰 економічний — гроші та їх еквіваленти: обладнання, приміщення і т.п.
🤝 соціальний — зв'язки, знайомства, особистий бренд, кількість підписників.
❗️Не існує кофаундерів, які можуть внести абсолютно рівні частки кожного виду капіталу.
У когось більше зв'язків, у когось знань, у когось є лише гараж, де можна почати.
При цьому кожен із кофаундерів по-різному оцінює вагу кожного із капіталів.
1️⃣ Перший вважає, що гроші — основа бізнесу.
2️⃣ Другий вважає, що якщо є зв'язки, гроші самі з'являться.
3️⃣ Третій вважає, що поки не засукати рукава і не почати працювати, гроші та зв'язки марні.
На малюнках нижче ви можете побачити приклад розрахунку часток для 3-х партнерів на основі:
✅ персональних оцінок важливості кожного типу капіталу,
✅ фактичних часток у кожному типі капіталу.
🤷♂️ 50/50 (51/49) — не працює
🤷♂️ 33/33/34 — не працює
🤷♂️ 25/25/25/25 — не працює
Рівномірний розподіл — це розподіл від балди, в ньому немає правила. І зручність поділу на 2, 3 чи 4 — дуже погана відмазка.
Спільний бізнес майже завжди починається з дружби або сімейних відносин, головною цінністю яких є довіра.
💡 Саме тому ми ділимо частки в бізнесі, як цукерки в дитсадку — порівну, щоб ніхто не образився.
Правильно розподілити частки в новому бізнесі — це завдання.
Для його вирішення потрібно розуміти, що кожен партнер вносить в спільний бізнес три види капіталу:
🤖 людський — знання, вміння, час
💰 економічний — гроші та їх еквіваленти: обладнання, приміщення і т.п.
🤝 соціальний — зв'язки, знайомства, особистий бренд, кількість підписників.
❗️Не існує кофаундерів, які можуть внести абсолютно рівні частки кожного виду капіталу.
У когось більше зв'язків, у когось знань, у когось є лише гараж, де можна почати.
При цьому кожен із кофаундерів по-різному оцінює вагу кожного із капіталів.
1️⃣ Перший вважає, що гроші — основа бізнесу.
2️⃣ Другий вважає, що якщо є зв'язки, гроші самі з'являться.
3️⃣ Третій вважає, що поки не засукати рукава і не почати працювати, гроші та зв'язки марні.
На малюнках нижче ви можете побачити приклад розрахунку часток для 3-х партнерів на основі:
✅ персональних оцінок важливості кожного типу капіталу,
✅ фактичних часток у кожному типі капіталу.





Комментариев нет:
Отправить комментарий