суббота, 6 августа 2022 г.

SEO-тренди 2021: що пішло, а що лишилось

 


Як і будь-яка інша сфера нашого життя, SEO постійно змінюється. Кілька років тому вимоги були мінімальними – найчастіше, щоб потрапити в топ, вистачало величезної кількості ключових слів та посилань. Але з кожним роком вимоги пошукових систем до сайтів  зростають, збільшується кількість факторів, що впливають на ранжування.

Те, що було актуальним минулого року, в майбутньому може стати неефективним, адже ключові моменти ранжування сайтів визначаються багатьма факторами. Якщо ми говоримо про SEO в 2021 році, то не слід забувати про пандемію, яка вплинула абсолютно на все, наприклад, перевела досить багато бізнесів в режим роботи онлайн.

Постійне відстеження цих змін та впровадження їх у робочий процес допомагає ефективніше просувати сайт в пошуковій  видачі, оптимізувати процеси, зменшувати витрати на рекламу, отримуючи при цьому запланований результат.



Core Web Vitals

Це низка параметрів, що дозволяють адекватно оцінити взаємодію відвідувача з інтернет-ресурсом: швидкість завантаження найбільших блоків сторінки, наприклад, фото чи відео, швидкість реакції браузера на клік, зсув об’єктів на сторінці в процесі завантаження.

Перевірити, наскільки зручна ваша сторінка для користувача, можна у вкладці «Основні інтернет-показники» Google Search Console. Якщо крива в червоній зоні, – є над чим працювати.

Near Me

Дефіцит часу разом з Covid-19 зробили актуальным локальний пошук. Користувачі прагнуть зменшити частоту та тривалість поїздок, а також дізнаватися про наявність товару в конкретній точці. Що буде корисним: інструменти Google My Business, відгуки на картах Google та ключові слова у відповідях на них, можливість Mobile Friendly, посилання з локальних ресурсів.


Google Mobile First

Оптимізація сторінки під мобільні гаджети – must have. Це фактор, що дозволить не втрачати трафік. Звертайте увагу на те, щоб сторінка швидко й коректно завантажувалась на будь-яких пристроях, відстежуйте динаміку видачі.

Ранжування по ЕАТ

Публікуйте лише корисний контент: експертний, авторитетний, достовірний. Ми маємо окрему статтю на цю тему (https://gramotey.pro/ranzhirovanie-kontenta-po-eat/). Робіть ваш контент мультиформатним, використовуйте фото та відео, графіки, діаграми, інтерактивні карти, калькулятори розрахунку вартості і таке інше. Це допоможе зробити сайт більш привабливим для користувача та полегшить сприйняття інформації. Погодьтеся, що просто безкінечний текст, нехай навіть дуже гарно написаний, корисний та чітко структурований, не приверне увагу з першого погляду.

Лонгріди знову популярні

Як показують численні дослідження, довгі тексти дозволяють збільшити кількість відвідувачів. Розмір тексту залежить як від тематики, так і від типу ресурса. Тривалість присутності користувача на вашому сайті матиме дедалі більше значення – як показник зацікавленості.


Passage Ranking

Цей інструмент дозволяє більш ефективно обробляти великі тексти. Не забувайте про гарні заголовки, LSI-запити, ключі і правильне структурування тексту. Адже Google може видавати в пошуку не весь текст, а лише окрему його частину. Таким чином, можна ще збільшити трафік.

Голосовий пошук

Темп життя сучасної людини кожного наступного року пришвидшується. І все частіше для пошуку ми використовуємо голосове введення. Оптимізуйте ваш сайт в тому числі й під голосовий пошук, це буде актуальним ще багато років поспіль. Робіть ставку на довгі, а отже, – на більш точні ключові запити. Не забувайте про територіальність та ситуативність запитів. Якщо особисто ви раніше не використовували головий пошук, спробуйте поекспериментувати, щоб зрозуміти на практиці, як це працює.

Підкасти та YouTube

Ці тренди продовжують набирати обертів, рекомендуємо використовувати їх для залучення додаткового трафіка на свій сайт. Розміщуйте подкасти на різних ресурсах, ведіть свій канал на YouTube: майстер-класи, уроки, чек-листи, відеоогляди. YouTube и Google все більше синхронізуються, відеоконтент дуже добре підвищує конверсію, причому зовсім не обов’язково мати сотні тисяч переглядів.

Що заважає просуванню

Перенасиченість контенту ключовими словами, купівля посилань – якщо ви й досі це робите, припиніть негайно! Попасти в топ за допомогою цих інструментів вам не вдасться, а от знизити рейтинг сайту – легко.

Копіпаст з інших ресурсів, надлишок «води», дублювання одного й того ж самого контенту на декількох сторінках, нерелевантність контенту, невідповідність тексту й мета-тегів, відсутність структури й граматичні помилки, переоптимізація – все це дуже заважає просуванню сайта.

Загальні рекомендації

Слідкуйте за трендами в SEO та за оновленнями інструментів Google My Business, контролюйте «технічне здоров`я» і безпеку вашого сайту для користувачів, ефективність вашої стратегії просування. Чітко визначте свою цільову аудиторію та робіть сайт «для людей»: корисний, зручний, авторитетний. Комунікуйте з аудиторією, слідкуйте за відгуками, відповідайте на запитання. Будьте максимально відкритими: ведіть блог, сторінки «Про нас» и FAQ, пишіть про нагороди, досягнення, життя  компанії та тімбілдінг. І не забувайте, що займатися сайтом треба постійно – лише тоді вам гарантований успіх.


Author: Yuliia Kazakova

https://bit.ly/3QHDpGr

Комментариев нет:

Отправить комментарий