Як зростають бренди.
Чи працює прицільний таргетинг? У чому схибив Філіп Котлер? Чому маркетологам не можна «підсідати» на цінове просування? Розповідаємо в огляді книги «Як зростають бренди. Про що не знають маркетологи «Байрона Шарпа».
Байрон Шарп — професор і директор Інституту маркетингових наук. Перш ніж написати книгу «Як зростають бренди. Про що не знають маркетологи», автор 10 років вивчав поведінку покупців. Ті відкриття, які він зробив, дозволили йому сміливо поставити під сумнів ідеї батьків маркетингу Котлера і Траута. Mars, Coca-Cola, P&G, Heineken, Jacobs вже будують свої маркетингові стратегії «за Байроном Шарпом».
00:00 – інтро
00:19 – про історію створення книги
01:00 – №1: закон подвійної відповідальності
01:56 – №2: не стримуйте відтік клієнтів
02:44 – №3: масовий маркетинг працює на рідкісних споживачів
03:48 – №4: бази споживачів різних брендів однієї категорії дуже схожі
04:33 – №5: коло конкурентів ширше, ніж ви вважаєте
05:19 – №6: маркетологи переоцінюють емоційну прихильність
05:54 – №7: брендинг важливіший за унікальну пропозицію
06:36 – №8: реклама сприяє продажу, навіть коли показники не змінюються
07:21 – №9: реклама має працювати завдяки пам'яті
08:05 – №10: знижки і програма лояльності — не панацея
https://bit.ly/3ywSeoT
Комментариев нет:
Отправить комментарий